Nové info o PC portu Monster Hunter: World
O tom, že Monster Hunter: World je výjimečně dobrou hrou, víme z Vojtovy recenze již dlouho. Jak dobrý a kvalitní však bude počítačový port, vycházející již za dva týdny? O tom vám přinášíme nové podrobnosti.
Pocházejí z fór ResetEra, kde se o ně podělil uživatel FluffyQuack, který má již teď přístup k recenzentské kopii hry. Je ji možné spustit se zámkem na 30 FPS, 60 FPS nebo bez omezení frameratu, přičemž poslední varianta bude vzhledem k hardwarové náročnosti výsadou těch opravdu nejvýkonnějších strojů.
Počítačová verze byla testována na sestavě s procesorem Intel Core i7 4790K, grafickou kartou Nvidia GTX 1080 a 16 GB RAM, přičemž v rozlišení 2560x1440 bylo v úvodním hubu naměřeno průměrně 44 FPS na nejvyšší nastavení, 60 FPS na vysoké, 65 FPS na střední a 108 FPS na minimální detaily.
Největší vliv na nastavení mají efekty, nejhorším hříšníkem je nastavení „Volume Rendering Quality“, jehož vypnutí přidá k dobru okolo 50 % výkonu. Kromě technických podrobností se FluffyQuack podělil také o nové screenshoty, pořízené na vysoké nastavení. Ačkoliv herní svět vypadá výborně, nelze si nevšimnout, že některé textury poměrně krvavým hardwarovým požadavkům příliš neodpovídají.
Monster Hunter: World na počítačích vychází již 9. srpna, ve všech dostupných verzích jej pak pořídíte na Xzone.