Soviet Republic vylepšuje grafiku

10. říjen 2018 15:40 / Aleš Tihlařík / Novinky / Diskuze (2)

Ačkoliv na socialistické budovatelské strategii Workers & Resources: Soviet Republic pracuje pouze malé slovenské studio, vývoj jde rychle kupředu. Zatímco před několika týdny jsme vám představovali novinky v podobě nemocnic, požárních stanic nebo železnic, za uplynulou dobu se pracovalo na dalších podstatných vylepšeních.

Na jejich vizuální podobu se můžete podívat ve zbrusu novém vývojářském deníčku, my vám pak skrze textovou podobu rádi povíme, že upgradů doznala hlavně grafická stránka. Bylo totiž přidáno několik moderních technologií, díky kterým vaše sovětské městečko bude zase vypadat o něco… Inu, hezčeji je v případě sovětských budov asi silné slovo, ale snad nás chápete.

Stromy rostou a komíhají se ve větru, váš vždy spokojený lid konečně využívá chodníky, a díky nově implementovanému cyklu dne a noci si naplno užijete i další novinku v podobě komplexních hrátek s elektřinou. Pokud se pak bojíte přehnané obtížnosti, určitě vás potěšíme zprávou, že management transformátorů a rozvoden lze kompletně vypnout.

Přibyly také nové sochy, jejichž majestátnost doplňuje hudební podkres od úspěšného floridského skladatele Rotema Hechta. A kdy si všechnu tu parádu budeme moci zahrát? Workers & Resources: Soviet Republic se dočkáme pravděpodobně v prvním čtvrtletí příštího roku, kdy by se hra měla dostat do programu Early Access, přičemž v tu chvíli by do vydání plné verze mělo zbývat maximálně 24 měsíců. Dáváme tedy bolševikovi rok, maximálně dva, a pokud se na Soviet Republic těšíte, zavítejte na Steam, kde hru můžete sledovat tak bedlivě, jako to kdysi režim dělal vám, případně vaším rodičům.

Zdroj: Vlastní

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20845348
Lahva napsal 10. 10. 2018 v 20.38

S tou grafikou udělali jenom dobře.

Nahlásit nevhodný obsah

20838251
hell.power napsal 10. 10. 2018 v 16.11

No tak ten Lenin tam "svítí".Ještě Brežněva a hotovo

Nahlásit nevhodný obsah