Kodžima ukázal koncept DS
Death Stranding se řadí mezi unikátní tituly, jejichž základem je silná autorská vize. Hideo Kodžima měl o své novince ucelenou představu už před začátkem vývoje. Nedávno se pochlubil dokumenty, které mu pomohly základní koncept prezentovat.
V příspěvku na Twitteru sdílel tři obrázky, na nichž jsou definovány základní stavební kameny hry. Leccos prozrazují, proto dobře zvažte, zda si je skutečně chcete prohlédnout. Na prvním je zachycena cesta osamělého člověka neznámou pustinou. Další zmiňuje otisky, které za sebou hráči na své cestě zanechávají. Už zde se počítalo, že je mohou využít další poutníci. Poslední obrázek ilustruje, že se cesta může časem proměnit v silnici, po níž už lze bez problémů cestovat také automobilem.
企画を書いてたら、パソコンから昔の資料が出てきた。懐かしい。初期の頃のデスストのプレゼン資料。 pic.twitter.com/Oy2uklZQQc
— 小島秀夫 (@Kojima_Hideo) December 24, 2019
Právě sdílení předmětů s dalšími hráči znázorňuje další obrázek, kde je zachycen způsob propojení světů konkrétních hráčů. V popisku je navíc nastíněn jeden z hlavních záměrů Kodžimy. Předměty od dalších lidí totiž mají vyvolat pocit, že na to hráč ve světě Death Stranding není sám.
Kodžima zároveň začal pracovat na další hře. Co to znamená? Že budeme opět zavaleni hromadou zdánlivě nesouvisejících náznaků, na jejichž základě se bude dlouhé roky spekulovat, o čem další dílo populárního designéra bude. První nápovědou je fotka pracovního stolu, na němž se válí spousta věcí. Právě z nich Kodžima čerpá inspiraci při vymýšlení konceptu další hry. Na obrazovce monitoru je tapeta s pouští, nechybí ani podobizna Normana Reeduse nebo walkman značky Sony. Už máte jasno?
Maybe I was too tired I slept over this morning. I wanted to go see Last Christmas 1st thing in the morning but realized today was Christmas Eve. Me as an old man going to the theater by myself on this day? I changed my plan to stay in my office working on my next concept. pic.twitter.com/6dleNPEJmJ
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) December 24, 2019