Ghostwire: Tokyo vám umožní hladit psy

8. srpen 2020 16:05 / Patrik Jelínek / Novinky / Diskuze (0)

Shinji Mikami, jehož jméno je v duších hráčů neodmyslitelně spjato s hororovými sériemi Resident Evil, Dino Crisis nebo The Evil Within, spolu se zbytkem Tango Gameworks mnohé hráče při odhalení PlayStaionu 5 zaskočil, když odhalil, že chystaný projekt studia nabídne výrazný odklon od jeho dosavadní produkce. Soudě dle aktuálního vyjádření samotného Shinji Mikamiho se však zdá, že si hráči prezentaci akční hratelnosti z pohledu vlastních očí a všudypřítomné využití magie více než pochvalují.

V krátkém, přibližně minutovém videu, k jehož zveřejnění došlo prostřednictvím i nadále probíhající akce QuakeCon at Home, děkuje Shinji Mikami osobně všem fanouškům za jejich neochvějnou podporu a zároveň dodává, že studio i nadále tvrdě pokračuje v nastolených pracích, stejně jako ve vytváření unikátních herních prvků a realizaci nových nápadů. Své krátké povídání, jež je průběžně prokládáno převážně již v minulosti viděnými záběry, závěrem uzavírá tradičně japonsky střiženým odhalením jedné z aktivit, které budeme v paranormálním Tokiu moci vykonávat, a sice možnosti pohladit ve světě přítomné čtyřnohé miláčky.

Skrze využití této mechaniky se tak Ghostwire: Tokyo řadí po boku titulů, jako je Last of Us: Part 2, Far Cry 5 nebo například i starší Fallout 4, které tento v očích hráčů spíše úsměvný, nežli důležitý prvek hratelnosti implementovaly již dříve. Závěrem pouze dodejme, že vydání Ghostwire: Tokyo je i nadále bez bližšího upřesnění prozatímně stanoveno na rok 2021 s tím, že možnost si hru zahrát dostanou jak majitelé PlayStation 5, tak PC.

Zdroj: PC Gamer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!