1. březen 2012 00:00 / Tomáš Nadrchal / Recenze / Diskuze (31)

20841627
Silesian napsal 26. 12. 2013 v 18.53

Natar: Viz Hrej Let's Play na Walking Dead Season 2 Episode 1 :-)

Nahlásit nevhodný obsah

-1
Natar napsal 26. 12. 2013 v 17.52

Nedá mi to, abych zpětně nereagoval na diskuzi. Podle jistých studií rozvíjí hra videoher „spolupráci“ pravé a levé hemisféry mozku, podobně jako hra na hudební nástroj. Ovšem zjednodušováním ovládání tento pozitivní dopad her velmi ztrácí. Je pochopitelné, že tvůrci her přizpůsobují ovládání stále mladším hráčům, kteří nejsou ochotní pamatovat si víc než 4 tlačítka. U některých her už je to ale poněkud stupidní a začínám mít pocit, že za chvíli budeme hrát jen podle nápovědy na obrazovce a tupě mačkat předepsaná tlačítka. K dzandzarovi: Neměl bys vynechávat svoje léky. A jemný dotaz: Na čem pak hrají profi hráči FPS i strategií? Nápověda: Gamepad to není.

Nahlásit nevhodný obsah

20841342
dzandzara napsal 16. 3. 2012 v 17.57

Mitsurugi: A ty prestan trepat svoje hovadiny, lebo robíš hanbu všetkým čechom, jasné ty pc obmedzenec !!!

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 6. 3. 2012 v 09.59

dzandzara (seznam.cz): Přestaň dělat ostudu ostatním slovákům, kvůli tobě vypadají jako idioti. Radši jdi zase uctívat tu svojí herní krabici z malým výkonem.

Editováno: 6. 03. 2012 v 10.00

Nahlásit nevhodný obsah

20841342
dzandzara napsal 5. 3. 2012 v 18.43

No tak ešte raz aby ste to pochopili lebo je vás tu viac pc obmedzencov.
1. budte radi že ste to vôbec dostali lebo väčšina z vás si tu hru určite nekúpila ale stiahla.
2. postavil som sa na obranu človeka ktorý si na gamepad už zvykol a hrá sa mu na tom asi lepšie aj táto hra.
Jasné vy zadubení pc obmedzenci ????
Nikto sa tu nečertí ? Čítaj poriadne a potom reaguj ty pc obmedzenec!

Editováno: 5. 03. 2012 v 18.46

Nahlásit nevhodný obsah

20852176
chomejs001 napsal 4. 3. 2012 v 10.30

Nahlásit nevhodný obsah

20835570
UnreAll napsal 4. 3. 2012 v 09.43

red-icius: ale ved tu sa predsa nikto necerti, len vyjadruje svoj nazor, cele toto vzniklo len preto, ze ked uz robia multiplatformovu hru a ma vyjst aj na PC, tak si prosime ovladanie tomu prisposobene, teraz hram War in the North a tam je citit, ze sa stym ovladanim na PC moc nebabrali, da sa to sice hrat, ale ked to porovnam, ako sa hra trebars Mass Effect na PC, tak je to proste skoda a ten vysiel tiez multiplatformne, lenze niekomu sa chce a niekto nato kasle, potom samzorejme, ze aj ja kaslem na ich hru:) a bodka, lebo toto je nevycerpatelna tema.

inak na to zatacanie autom na joypade, som si ja nikdy nezvykol a nakoniec som auta vzdy hral smerovym krizom, takze tiez nie kazdemu, toto ovladanie sadne.

Nahlásit nevhodný obsah

20852523
brendy.climb napsal 4. 3. 2012 v 08.01

Já Vás pořád nechápu...Toto je závodní hra? A kdo se tady pod tímto titulem baví o závodní hře jen příznivci gamepadu.Tak toto opravdu není závodní hra :-).Pět rychlost chození a proč to???Jako, že např. v této hře budeš běhat jako superman :-).Jinak je to každého věc na čem hraje.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 3. 3. 2012 v 22.57

red-icius: Teď mluvíš o hrách který jsou primárně určený pro konzole. Tam je jasný že je gamepad lepší. I když u těch TPS jako je třeba Mass Effect, radši budu mnohem přesněji střílet než chodit 5 rychlostmi. Prostě jsou hry který jsou nehratelný na klávesnici jako třeba DMC a pak jsou hry který jsou nehratelný na gamepadu jako třeba strategie, tahle debata nemá cenu.

Editováno: 3. 03. 2012 v 22.59

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 3. 3. 2012 v 21.34

me se libi, jak se tady odpurci gamepadu certi.. zajimalo by me, jestli ste nekdy zkusili analogovy ovladani - at uz v zavodnich hrach, nebo v TPS. Napadlo Vas, ze postava bezi klidne 5ti rychlostma + beh, podle nakloneni joypadu ? ne? jasny, protoze klavesnici udelate jen jednu rychlost.. autem zatacite bud ano, nebo ne, zadny malo, hodne, rychle, ...

Je potreba si pripustit, ze nekde proste gamepad udela totalne jinej zazitek. A samozrejme, na strategii doporucit gamepad, tak se du obesit. ;)

Nahlásit nevhodný obsah

20852523
brendy.climb napsal 3. 3. 2012 v 18.41

Pánové já nevím hrál jsem to na klávesnici + myš a naprosto v pohodě.Vždyť tato hra je velice přímočará a docela jsem byl rád když už byl konec.Pořád to samé baterka posvítíš pak vystřelíš a zase dokola.Nepřátelé jsou pořád stejní a tak....

Nahlásit nevhodný obsah

20835570
UnreAll napsal 3. 3. 2012 v 18.05

RomanK47 (seznam.cz): ak si to este nepostrehol, tak sa uz peknych par rokov vyrabaju cisto herne mysi, ktore pouzivaju ako snimac laser, nie optiku a klavesnice su na trhu tiez take, ktore sa prisposobuju hram, mimochodom tym gamepadom neovladas predsa len hry, ale aj cele menu na tej konzole, pripadne s nim kuzlis, na nejakom markete, ked si chces stiahnut nejaku hru, ze? nie je to snad to iste ako u klavesnice a mysi na pc? ja fakt gamepad na hry doslova neznasam, to je ale moj nazor, ze sa to paci tebe, je tvoja vec, ale hlasat, ze gamepad je proste najlepsi na vsetky hry na svete a bodka je trosku od veci.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 3. 3. 2012 v 18.01

RomanK47 (seznam.cz): Tak je logický že na auta musí být nějaký analogový ovladač, ale naposled co jsem se koukal Alan Žvejk nebyl závodní hra...

Editováno: 3. 03. 2012 v 18.01

Nahlásit nevhodný obsah

20838584
RomanK47 napsal 3. 3. 2012 v 17.36

Co tu sakra řešíte, klávesnice a myš jsou periferie, co se od vzniku prakticky nezměnily mimo optických myší a byly navržené na práci, ne na hraní. Kdo chce hrát, pořídí si herní periferii jako gamepad, joistick, volant...hrát jakékoliv auta na klávesnici je k zblití, kam se hrabou FPSka na gamepadu.

Nahlásit nevhodný obsah

20835570
UnreAll napsal 3. 3. 2012 v 16.49

Promo16: presne toto som sa mu snazil vysvetlit, ze keby sa situacia otocila tak... tak by to snad pochopil, ale ako mi tu bolo povedane, nemam ho riesit, pretoze je... pretoze proste je!

Editováno: 3. 03. 2012 v 16.51

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 1. 3. 2012 v 21.17

dzandzara (seznam.cz): K PC omezencům nepatříš to je pravda, ty patříš k PS 3 omezencům.

UnreAll: dzandzaru neřeš, ten má v hlavě prázdno a všechno řeší strašně agresivně. Nechápu proč nedostane ban :D

Editováno: 1. 03. 2012 v 21.18

Nahlásit nevhodný obsah

20841342
dzandzara napsal 1. 3. 2012 v 20.56

co ty tu melies,ved sam nevies ake slova pouzivas a ako tie tvoje dristy môzu vyzniet pre ineho,mudrlante jeden. A tymto aj koncim lebo uz nemam na teba naladu.

Nahlásit nevhodný obsah

20835570
UnreAll napsal 1. 3. 2012 v 20.40

dzandzara (seznam.cz): pocuj, ty sa v tom nejako stracas nie? o com to tu prosim ta tocis??? ty snad nevies citat ci co? kto ti nadava do teenegerov? kto nie je tolerantny? kto tu odsudzuje gamepady? si to poriadne cele precitaj, lebo meles z cesty teraz, dosadzujes si nieco, co tu nebolo ani napisane a ktomu zarabaniu, ja si na seba zarabam uz nejakych 11 rokov, robim, plus minus od 18tich,tak si to vyrataj,ale mam pocit, ze ty nedokazes akosi prijat iny nazor a tak si domyslas, aby si mohol vyvolat hadku, zamysli sa nad tym, co vlastne pises, skor ako to napises, spravis rozumnejsie.

Editováno: 1. 03. 2012 v 20.41

Nahlásit nevhodný obsah

20841342
dzandzara napsal 1. 3. 2012 v 20.34

tak za prve uz davno nie som teenager a za druhe uz tiez nepatrim medzi pc obmedzencov ktorych tu je dost.Tak ako ty si upresnil svoju poznamku tak ju upresnim aj ja. Skuste byt chlapci trosku tolerantny voci inym,ked niekto radsej hraje na gamepade tak je od teba horsi ci co ? Budete sa chlapci cudovat ale konzoly su primarne urcene na zabavu a aj ja mam pc uz len na pracu. Ale to pochopite az ked budete na seba zarabat.

Nahlásit nevhodný obsah

20835570
UnreAll napsal 1. 3. 2012 v 19.54

dzandzara (seznam.cz): no ja som skor myslel klasicke point and click adventury, tam je gamepad fakt na nic, navyse tomb raider som hral na klavesnici a mysi a nijako mi nechybal ten gamepad, ako hovorim, mam ho na stole a pouzijem ho raz za rok, mozno a aj to na nejake auta, proste nemam potrebu to mapovat nan, ked mi to vyhovuje viac na tej mysi, samozrejme za predpokladu, ze je ta hra logicky tomu prisposobena, a stym kydanim si si to mohol odpustit, neviem ci si ten komentar aj cital, alebo si natrafil pohladom len na nejau vetu, ktora ta viedla k tejto reakcii, ale pisal som, ze konzole mi nevadia, nepatrim medzi tych teenegerov, ktory sa radi hadaju co je lepsie a bla bla, cela tato debata je len o tom, ze ked hra na PC, tak s ovladanim na PC!

Nahlásit nevhodný obsah

20834573
GlaDOS napsal 1. 3. 2012 v 18.55

dzandzara (seznam.cz): A v čem je teda vedle? Chcem toho tak moc, že na pc verzi má být ovládání přizpůsobeno klávesnici a myši?

Nahlásit nevhodný obsah

20841342
dzandzara napsal 1. 3. 2012 v 18.44

UnreAll:no predstav si ze su aj adventury kde je to tvoje pc ovladanie na prd napr. tomb raider. A prestan kydat na konzole lebo si vedle jak ta jedle.

Nahlásit nevhodný obsah

20835570
UnreAll napsal 1. 3. 2012 v 13.39

da-a: tak napriklad ja proti zjednodusovaniu nic nemam, na druhej strane neznasam quick time eventy, urcite nie v takej miere ako to narvali do noveho Syndicate, nikdy nepochopim k comu je to dobre? vzdy, ale totalne vzdy ma to len otravuje a nikdy som si nepovedal, ze joo toto je super, fakt tento moderny prvok nechapem, aby som kazde druhe dvere otvaral zbesilim stlacanim klavesi F, dalej neznasam, ked su autori neni schopny aspon premapovat tieto eventy na klavesi a vyskakuje ti tam krizik a gulocka a podobne znaky, to uz je na mna fakt moc:) a proti konzolam nic nemam, ale hry na PC su na PC a na konzole zase na koznole, neviem ako by uspeli, keby spravia hru na xbox a vyskakuju tam na hracou namiesto pismen znaky, tak isto to vadi mne na pc, ked sa na ovladanie vykaslu, ja len chcem, aby to robili poriadne, ked uz to chcu aj na PC a zase naopak.

Nahlásit nevhodný obsah

20824379
da-a napsal 1. 3. 2012 v 13.30

michael.anderson (seznam.cz): Zjednodušování ano, ale kvůli konzolím? A vůbec, vy nechcete, aby hry hrálo víc lidí, kteří si třeba i vaše oblíbené tituly koupí? A ty by jste chtěli uvádět ve zmatek nedostatečným vysvětlením herních pravidel, protože... nevím, není to dost hardcore a cool? Nápovědy, pokud vím, se dají vypnout a obtížnost zvýšit, i když méně složitých herních mechanik se asi nevyhneme, ale jen těžko můžete chtít obojí - víc hráčů, více peněz vývojářům a na druhé straně stejný přístup a "pravidla". Přijde mi to naivní, na druhou stranu chápu, že to může harcovníky ponižovat. Proč to svádět na konzole jako jediný segment herního trhu jsem ale doteď nepochopil.

Nahlásit nevhodný obsah

20851161
michael.anderson napsal 1. 3. 2012 v 10.50

UnreAll: Naprostý souhlas. Jen je prostě strašná škoda, že spousta her dnes vychází kvůli konzolím zjednodušená, kdy na tebe přímo na monitoru řvou ikony co, kde a kdy udělat. A konzolím se přizpůsobuje i ovládání. Automatické zaměřování a klasický zaměřovací kříž je mnohdy nahrazen jakýmsi kruhem. Jako PC hráč jsem strašně vděčný za to, že ještě pořád na nás nezapoměli uplně všichni a vydávají hry přizpůsobené PC (Battlefield 3, Zaklínač 2). Kéž by konečně vyšla nějaká cross-platformová hra, to by se hned poznalo kdo to s hraním "myslí vážně".

Nahlásit nevhodný obsah

20835570
UnreAll napsal 1. 3. 2012 v 09.37

red-icius: Porty na PC akosi maju ratat hlavne s klavesnicou a mysou, to je ovladacia periferia pocitaca vies? takze je to trochu od veci, ze kazdy kto to mysli s hranim vazne, musi mat automaticky gamepad, ja ho snad pouzivam iba prilezitostne na auta a tusim na psychonautov som ho pouzil, inak sa vala po stole a este by ma celkom zaujimalo ako by si chcel hrat okrem tebou spominanom FPS, napr. adventuri, ci strategie? panecku, to musi byt gamepadom zazitok:) navyse nevidim problem ovladat aj mafiu ci dead space, klavesnicou a mysou, prave naopak, je to uplne v poriadku, takze pokial sa nejaka hra ma objavit na PC, tak by mali ratat hlavne stym, ze to bude ovladane mysou, gamepad moze byt potom akasi alernativa, komu sa mys z nejakeho dovodu nepaci, ale primarne tam proste byt musi! to si myslim ja ako PC hrac.

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 1. 3. 2012 v 00.35

Dohral sem to jednim dechem (podruhe, po xbox verzi) a zadny zasek jsem nezpozoroval. Taky nejsem sebevrah, abych to hral na klavesnici a mysi, to snad dneska kazdej, kdo to mysli s hranim vazne (a nejede jen FPS) uz ma xbox ovladac ne ? srazet kvuli tomu hodnoceni je hodne laciny :D .. a co se enginu tyce, jeste dneska je to spicka a divim se, ze to nekdo nelicencoval, protoze to strci do kapsy velkou cast her, co jeste dneska vychazeji.. ;)

Nahlásit nevhodný obsah

Alan Wake

• Výrobce: Remedy Entertainment