inzerce

StarCraft II: Wings of Liberty

Recenzovaná verze: PC
2. srpen 2010 00:52 / Ondřej Novotný / Recenze / Diskuze (81)

Související hra

Související články

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
-1
cialis_sale napsal 5. 11. 2014 v 16.04

Hello!
http://www.cialissaler11online.com/ , , http://www.cialissaletabs11r.com/ , , http://www.viagrasaler11tabs.com/ , , http://www.buyingviagrapharm11r.com/ , ,

Nahlásit nevhodný obsah

-1
order napsal 10. 10. 2014 v 20.42

Hello!
http://order10viagra.com/ , , http://order10cialis.com/ , , http://viagra10cost.com/ , , http://cialis10cost.com/ , ,

Nahlásit nevhodný obsah

7633088
Eagle9 napsal 2. 11. 2010 v 17.56

Jsem člověk, pro kterého pojem strategie znamená C&C: Generals, Warcraft III a AoE II a III. Moc tento žánr nemusím, ale nad výše zmíněnými jsem strávil dost času. Můj názor na SCII je ten, že tato hra definuje tento žánr, naprosto dokonalá, nápaditá a zábavná kampaň, propracovaný multiplayer, challenge, skirmishe... Hlavně 3 rasy, každá s unikátním způsobem budování a herním stylem. Vůbec bych se té 10/10 nebál, ale jak říkám, strategie nejsou moc moje parketa.

Nahlásit nevhodný obsah

20810471
Helgi napsal 29. 8. 2010 v 16.42

Těšil jsem se, beta se mi líbila a když jsem včera dostal od kamaráda 7 hodinový guest pass, tak jsem si málem rozlil pivo... a dnes už vím, že Starcraft 2 si kupovat rozhodně nebudu. Nejsem žádný fanatický fanoušek jedniček, ale jednoduše mě dvojka nebavila. Momentálně mám rozehrán první Dawn of War i s datadisky a bavím se mnohem víc, za asi pětinovou cenu.

Nahlásit nevhodný obsah

20815087
Turnak napsal 16. 8. 2010 v 21.03

Musim souhlasit s Möwaldem v hPodu. Starcraft II singl (ted nemyslim supr sceny mezi samotnym hranim) je podle me propadak. Kam se hrabe na Company of Heroes atd. Jinak multas, videa a chvilky na palube byly supr. Ale porad to nevyvazi ten singleplayer. Ja bych se nebal dat 8/10 :D

Editováno: 16. 08. 2010 v 21.13

Nahlásit nevhodný obsah

20826513
Bounty napsal 9. 8. 2010 v 23.45

Hodnocení 9 ?? trosky kdo nedá 10 :)

Editováno: 9. 08. 2010 v 23.45

Nahlásit nevhodný obsah

10280207
ondra.novotny napsal 8. 8. 2010 v 09.06

GlaDOS: "na Zergy rok, na Protossy 2 roky)."

S trochou štěstí :)

Nahlásit nevhodný obsah

20834573
GlaDOS napsal 6. 8. 2010 v 02.29

I za Protossy, ale néé kampaň, ale skirmish áno. Na kampaň si ale počkáme (na Zergy rok, na Protossy 2 roky).

Nahlásit nevhodný obsah

8267133
Jaxx napsal 6. 8. 2010 v 01.34

vegasss7771: Zkus to vykoumat v nasi videorecenzi!

Nahlásit nevhodný obsah

20812524
vegasss7771 napsal 5. 8. 2010 v 23.19

Dá se ve Starcraft 2: Wings of Liberty hrát za Zergy?

Nahlásit nevhodný obsah

8267133
Jaxx napsal 4. 8. 2010 v 22.10

GlaDOS: Ano.

Nahlásit nevhodný obsah

20834573
GlaDOS napsal 4. 8. 2010 v 20.52

Poslední otázka. Když se vypne SC, nahodí se znovu explorer?

Nahlásit nevhodný obsah

20844737
derhaa napsal 4. 8. 2010 v 20.04

Glados: Ne není potřeba. v podstate ten startovaci skript take vypina explorer, takze dela temer to same, namisto starcraft.exe spusti tu utitilitu. Je dulezite, aby byl starcraft spusten jako prvni... zduraznim to v pripevku


První odkaz řeší http://derhaa.com/blog/games/starcraft-… jak si zahrát Stracraft 1 ve windows 7 v normalni rozliseni 640x480 vcetne korekce barev. U tohoto zpusobu neni problem s barvami jak ve hre, tak i v briefingu.

Nahlásit nevhodný obsah

20834573
GlaDOS napsal 4. 8. 2010 v 16.55

derhaa: Ok, dik za potvrzení, zkusím to. A dělals před tím i ten postup, co je tady? http://derhaa.com/blog/games/starcraft-…
Nebo to není nutné a rovnou po instalaci jsi spouštěl hru podle návodu v tvém linku?

Nahlásit nevhodný obsah

20844737
derhaa napsal 4. 8. 2010 v 15.58

Pro všechny kdo si chtěji zahrát STARCRAFT 1 ve vyšším rozlišení než je 640 x 480, tak mrkněte sem - http://derhaa.com/blog/games/starcraft-…

Mam to odzkouseny, problem s barvami ve hre je vyresen, pretrvava pouze u briefengu.

Nahlásit nevhodný obsah

20844737
derhaa napsal 4. 8. 2010 v 15.57

GlaDOS - mohu ti garantovat, ze jsem to zkousel, neni to fake.

Jinak barvy jiz ve hre samotne zlobit nebudou, ale u briefingu k jednotlivym ukolum bohuzel problem zustava ...

Nahlásit nevhodný obsah

20833705
Paramedic napsal 4. 8. 2010 v 15.20

silverback: (a tiež Icem4n) Možno vám príbeh z prvej kampane SC2 pripadá slabý, ale nevadí, skúste inú hru. Alebo si niečo prečítajte, napr. takú Vojnu a mier od Tolstoja (ale popravde, Bolkonsky mi občas pripadal ako desný ko..t - no offense Lve Nikolajeviči :-)).
Teraz vážne, ja dúfam, že úspech SC2 pomôže na nejaký čas udržať PC ako perspektívnu hernú platformu (a to hovorím ako spokojný majiteľ XBox-u). Keď už nič iné, Blizzard ukázal ostatným "vydavateľom" ako sa má robiť herný biznis na PC a ja mu tie peniaze doprajem...

Nahlásit nevhodný obsah

20841473
YcemaN napsal 4. 8. 2010 v 13.32

area52 (centrum.cz): Tech par misi za protosy bylo jen neco malo navic aby se fanousci nezlobili na blizz ze tam byly SP mise jen za terany.
Nikde sem nenapsal ze jsem to odklikal a dialogy necetl stejne tak s si to asi tak trosku nepochopil co jsem tim "morfovanim" myslel.

Editováno: 4. 08. 2010 v 13.33

Nahlásit nevhodný obsah

20844721
area52 napsal 4. 8. 2010 v 12.59

Icem4n:

"Dalsi dily tehle trilogie nebudou datadisky ale udajne "plnohodnotne" hry a kampane tam budou za jine rasy ( cti zergy a protosy ) takze pokud raynon a jeho byvaly zly sef nebudou morfovat tak pochybuju ze se dozvis jak to bude pokracovat."

Dalsi dily budou datadisky a budou tedy vyzadovat puvodni hru (ofic. oznameni blizzardu). Kampane se budou soustredit na jine rasy, ale pokud jsi dohral SC2 (nebo aspon vubec hral), tak by ti melo byt jasny, ze v kampani za terrany nebyl problem hrat i za protosse. A proto nevidim duvod, proc by mel podle tebe Raynor morfovat...
Kvalitu pribehu tu asi stejne nema cenu moc rozebirat. Ctenari se proste musi rozhodnout mezi nazory prednich magazinu (= kvalitni a pekne odvypraveny pribeh) nebo silverbacka&icem4na (= pribeh nahovno, dialogy necteme).

Editováno: 4. 08. 2010 v 13.04

Nahlásit nevhodný obsah

11007919
silverback napsal 4. 8. 2010 v 12.53

Srovnávat žánry v rámci hratelnosti, grafiky, interakce a všeho možného dalšího je hloupost. Jedinou vyjímkou, kterou lze srovnávat napříč téměř všemi žánry, je kvalita příběhu. Neříkám jeho spletitost nebo nelinearita, ale podání a kvalitu srovnávat lze.

Nejsem ani fanboy RPG ani RTS, pokud něčeho fanoušek jsem pak jsem fanoušek dobrýh her a kvalitních příběhů. Ten v SC2 mě prostě neoslovil, to je celé. Co se týče prohlášení, že ME jsou dialogové scény nudné, nejspíš jsme oba hráli jiný ME.

Nahlásit nevhodný obsah

20834573
GlaDOS napsal 4. 8. 2010 v 12.47

Já hraji taky více žánrů a můžu říct, že ty pasáže mezi misemi jsou dobré zpestření. Že se tam dozvím polovinu příběhu jsem ani nečekal. Ale mezi RTS je to jednoznačně ozvláštnění, které přidává na atmosféře a proto je to třeba u mě +

Ohledně dalších dílů, v podstatě to budou datadisky. Hra bude obsahovat stejný MP, stejný Skirmish, jen novou kampaň. Takže pokud budete mít tento díl, doinstaluje se tam zhruba 10 souborů s kampaní.

Nevím jak Vám (a je mi to celkem šumák) ale mě se SC 2 moc líbí. Kvalitní hratelnost, parádní zpracování, dobrá optimalizace, kvalitní dabing, slušná kampaň, Skirmish a MP. V podstatě to, co jsem očekával a tudíž nejsem zklamán. Nicméně nákup dalších "dílů" si dost rozmyslím.

Editováno: 4. 08. 2010 v 12.47

Nahlásit nevhodný obsah

20841473
YcemaN napsal 4. 8. 2010 v 11.38

Samozdrejme ze je demence srovnavat RPG s RTS protoze typicky fanboy RTS rekne ze SC2 je naprosto husta hra s epickym pribehem a RPGcka jako ME jsou nudne tragicke atd.Stejne to same rekne fanboy RPG o RTS.
A kolik ze her typu ME s jejim pribehem tady bylo ? A kolik ze love story her ( SC2 ) tady bylo ?
ME ma skvely pribeh , napsane dialogy a hru ( pribeh ) vice ci mene behem nich stale ovlivnujes a rozhodnuti ktere delas se projevuji v dalsich dilech.SC2 je RTS s nejakym pribehem pro me nezajimavym nebo spis nedulezitym protoze hra se odehrava ve misich ve kterych dostanes ukol neco branit neco znicit nebo dokonce neco prevest.Postavy zhodnotil silverback.
Jsem fanboy RPG ? Asi ano ale hraju vice zanru nez jen RPG takze si myslim ze muzu zhodnotit i jine hry treba prave SC2.
Tim chci rict ze nejsem hater RTS jen proste nepadnu na zadek jen z toho ze mezi misemi v SC2 jsou rozhovory ktere na hru nemaji naprosto zadny vliv.
A pokud chcete srovnavat RTS tak jedine s jinyma RTS je to logictejsi.

Lupulin: Dalsi dily tehle trilogie nebudou datadisky ale udajne "plnohodnotne" hry a kampane tam budou za jine rasy ( cti zergy a protosy ) takze pokud raynon a jeho byvaly zly sef nebudou morfovat tak pochybuju ze se dozvis jak to bude pokracovat.

SC2 je dobra hra a je hlavne urcena at se to nekomu libi nebo ne pro MP hrace.A co se tyce opevovaneho SP pribehu muzu rict ze napriklad hratelnost a pribeh ma takovy RA2 nemene kvalitni.

Editováno: 4. 08. 2010 v 11.44

Nahlásit nevhodný obsah

20799309
Lupulin napsal 4. 8. 2010 v 08.08

silverback: Tychus určitě není nudný charakte a jaksi o něm kecáš v tvém výčtu :) a nejspíš si přeskořil docela dobré scény.

mimochodem u mě ME určitě nemá lepší příběh a to proto že větší kokotinu se smrtí sem ještě neviděl....a halvní příběh Me je docela taky opruz...když okleštíš úkoly posádky. Btw. stejně jako area srovnával hru s knihou..ty srovnáváš strategii se střílečkou s rpg prvky = ta blbá strategie se nejspíš vyrovná takovému dílu jako je ME když je srovnáváš....

a teď bych fakt chtěl vyzvednou velké + SC2 - sice příběh není takový hluboký jako v ME ale jeho podání a halvně ty scény jsou špičkové...aneb v ME když se bavíme o osudu planety tak postavyičky stojí a maximálně se jim pohne ret a nebo udělají nějaké malé gesto - a teď si to srovnej se scénou kdy se Tychus mlátí s Raynorem - o 99 procent méně keců ale o 99 procent lepší zpracování. Určitě Me není horší hrou...to ani náhodou!!!! ale ty dvě hry jsou prostě každá jiná---ME je příběhová hra s docela tragickým gameplayem a SC2 je klasika daná do velmi moderního kabátku - a hlavně s SC2 přece hrajem za rednecky vesmíru kteří poslouchají country a sou věčně na mol...od těch hloubku rozhovorů moc nečekám :)

Nahlásit nevhodný obsah

11007919
silverback napsal 4. 8. 2010 v 00.32

area52 (centrum.cz): Jako zbožňuju, když si někdo hraje na chytrého a vytváří srovnání věcí naprosto nesrovnatelných. Takže se ti pokusím odpověďet ve tvém srovnání - ANO. Pokud by existovala kniha, která je opravdu velice, velice zajímavá, ale byly v ní určité dialogové pasáže, které prakticky nemají smysl v rámci univerza celé knihy a v té knize by třeba byly nějakým záhadným způsobem označené, tak bych je také přeskakoval. :-). Mimochodem - ten příběh je samozřejmě složitější, než jak ho popsal Icem4n, je tam spousta postav, ale jakmile je jednou poznáš, vpodstatě pak vykládají pořád dokolečka to samé. Počítám, že se teď tohoto chytíš a budeš říkat, jak jsem ty dialogy zase neposlouchal, protože samozřejmě DOSLOVA to samé neříkají. Ale významově si to shrneme (pozor může obsahovat spoilery):

Jim Raynor - pořád se ubíjí tím jak "nechal" svou životní lásku napospas Zergům i když všichni víme, že tomu zabránit nemohl ... chlastá whisky a semtam pronese nějakou obecnou větu o starých časech. Takže postava tak vykoupaná v klišé a sebelítosti, že mě prostě moc zajímat nemůže.

Tychus Findlay - ze začátku ohromě zajímavý charakter - uvězněný ve svém bojovém skafandru. Parádní začátek. Ale to je uplně všechno, nic zajímavějšího za celou hru neudělá, jenom opět prohodí s Raynorem něco obecných keců o starých časech. Vyjímkou jsou jeho hlášky při misi kdy ovládá Odina ("Když se mnou půjde až domů, můžu si ho nechat?") :-) Jinak opět plochý charakter jak prkno.

Dr. Ariel Hanson - možná úplně nejklišoidnější postava ve hře - zachráněná vědkyně, která je do Rayonora totálně udělaná a "bude tady proněj kdykoli si bude potřebovat popovídat." Opět nezájem.

Gabriel Tosh - Opět, ze začátku moc sympatickej týpek - prostě vesmírnej zabiják jak se patří. Ale až na jeden příběhový zvrat už potom nedělá nic, než sedí v kantýně a všechno komentuje stylem: "Nikomu nevěř a hlídej si vždycky záda" Prostě další obecný kydy.

Matt Horner - není vlůbec špatnej. Možá zdaleka nejsympatičtější postava ve hře (z těch co jsou na lodi), ale taky příliš zabředává do omílání frází, který jmse slyšeli/četli v každém druhém sci-fy.

Mechanik a laborant - teď si nevybavuju jak se jmenujou, protože tihle dva jsou naprosoto nezajímaví. Víte, kdyby alespoň opravdu o svém oboru říkali něco zajímavýho, ale dozvíte se od nich "Ti Protossani jsou pořád lepší než my" nebo "Pokusím se vám připravit něco co vám zachrání zadky ..." Opět, obecné, neatmosferické a nezajímavé plky.

Zaratul, Kerrigan, Nova a další příběhové postavy - jsou už celkem dost zajímavé, protože jsou součástí hlavní dějové linie a setkáte se s nimi i na poli, ale já jsem mluvil opravdu spíše o tom jak je nudné prokecávat posádku na lodi.

Ok, pokud VÁS tyhle naprosto zbytečné a únavné výplně bavili, pak vám to neberu. Mě ale nudili xmrti a říkám jenom, že když už si dal Blizzard záležet na všem ostatním, mohli promakat i tuhle část. A neberte mě jako nějakého uspěchanehého hošíka, který chce rychle do akce. V takovém Mass Effectu jsem si všechny dialogy sakra užíval, zkoušel všechny možnosti a dokonce mám i kompletně pročtenou encyklopedii. Kdežto univerzum v SC, tak jak je podáno, mě nutí zívat.

A tvoje další vítka o tom, že asi se do příběhu nedostanu, když ho odklikávám - já přece říkal, že ty hlášky odklikávám až v3/3 hry, kdy už mám jistotu, že mi nic závratného neuteče.

To, že hraju na normal a nepotím se u toho, jsem nepsal jako nějakou kritiku, jenom čistě fakt.

Editováno: 4. 08. 2010 v 00.45

Nahlásit nevhodný obsah

20799309
Lupulin napsal 4. 8. 2010 v 00.20

Icem4n: Kristova noho! Co to meleš? :) a co smutný příběh Tychuse? Co ten dredař Tosh a jeho kumpáni? a seš si opravdu tak jistej že ji zachránil? a Mengska si zapoměl? a jak bude pokračovat datadisk když sme docela slušně zatočili se zergama? prosím...pouč nás...jsme nedočkaví.....

Nahlásit nevhodný obsah

20844721
area52 napsal 3. 8. 2010 v 23.27

Icem4n: Takze u knizek ctes taky jen zacatek a konec, protoze zbytek nema absolitne zadny vliv? Vzhledem k tomu, jak si zkracene prevypravel pribeh je videt, ze sis precetl alespon prvni vetu ve starcraftu, takze k tomu ti gratuluju a ted zkus i dalsi a mozna zjistis, ze se tam odehrava i par dalsich pribehu (treba ten, na ktery budou navazovat dalsi datadisky SC2).

Editováno: 3. 08. 2010 v 23.33

Nahlásit nevhodný obsah

20834573
GlaDOS napsal 3. 8. 2010 v 23.27

Klucina: Aha, já myslel, žes to zkoušel, nebo tak. Že bych si ušetřil práci a třeba to ani nemusel zkoušet. :D Ale zkusim to, SC 1 si rád zahraji.

Nahlásit nevhodný obsah

20841473
YcemaN napsal 3. 8. 2010 v 23.13

area52 (centrum.cz): A na co prosimte cist mezi misemi dialogy ktere na samotnou hru nemaji absolutne zadny vliv ?
Cely pribeh je ve zkratce asi takovy "vesmirna verze Reno Reinse zachranuje svoji lasku kterou jeho zly sef nechal na pospas zergum"
Nechapu lidi kteri tento "pribeh" opevuji a delaji z nej neco vic.

Editováno: 3. 08. 2010 v 23.14

Nahlásit nevhodný obsah

20844721
area52 napsal 3. 8. 2010 v 22.52

silverback:
"řekl bych, že jsem někde tak ve 3/4 hry a opravdu mě ten příběh vůbec nebaví. Rozhovory většinou odklikávám a docela mě to mrzí"

Je celkem jasny, ze nekdo kdo si rozhovory odklikava se do pribehu asi moc nedostane. Srovnavat rychlost pribehu s SC1 je blbost, uz jen proto, ze tam kazdy pribeh byl odvypraven v 10 misisch, kdezto tady jich mas 27.

" SP je tedy opravdu hodně jednoduchý (hraju na NORMAL), nepamatuju se, že bych se u toho někdy zapotil."

Aha, takze ty to hrajes na jednu z nejlehcich obtiznosti a ani se u toho nezapotis? wow. Dej si brutal a garantuju ti, ze brzo budes mit na obtiznost mnohem odlisny nazor.

Nahlásit nevhodný obsah

20828568
Ursus napsal 3. 8. 2010 v 22.35

silverback: Jsem rád, že jsem to tady nemusel tak vypisovat já. Ale obávám se, že to někteří nepochopí. Snad po absolvování pár přednášek Martina Hilského by se docela divili, ale do té doby...

Nahlásit nevhodný obsah

StarCraft 2

  • Výrobce: Blizzard Entertainment
  • Vydavatel: Vivendi Games
  • Žánr: Real-time strategie
  • Datum vydání: 27. 07. 2010