Vývojáři promluvili o krizi během vývoje Marvel’s Spider-Man 2
Mohlo by se zdát, že se autoři Marvel’s Spider-Man 2 během produkce hry ani nezapotili, tak tomu ale nebylo. Během vývoje narazili i na krizové momenty.
- Kreativní ředitel Bryan Intihar poukázal na trable během vývoje Marvel’s Spider-Man 2
- Šlo například o vyhrocenou diskuzi s producenty společnosti Sony
O vývoji promluvil Ted Price, výkonný ředitel Insomniac Games, a kreativní ředitel Bryan Intihar v podcastu AIAS Game Maker’s Notebook. Intihar uvedl, že se tým v druhé polovině vývojového procesu ocitl v krizové situaci, jelikož vývojáři nebyli přesvědčeni, že budou schopni dosáhnout na stanovené kvalitativní standardy.
Během rozhovoru dokonce vyšlo najevo, že s producenty společnosti Sony na toto téma proběhla vyhrocená diskuze, která ve vývojářích evidentně probudila frustraci. Intihar dodal, že se neubránil emocionálnímu výlevu.
Následně prozradil, že musel nastavit jistý odstup, aby byl schopen přehodnotit stanovené cíle a upravit základní pilíře hry. Zatímco probíhal hovor přes Zoom, dělal si poznámky na ubrousek. A právě tyto myšlenky mu pomohly nastavit správný směr.
Marvel’s Spider-Man 2 nakonec v recenzích posbíral velmi pěkné známky, byť nedokázal získat ani jedno ocenění v rámci The Game Awards, a to navzdory hned sedmi nominacím.