3D Realms chtějí od next-genu lepší fyziku
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka 3D Realms chtějí od next-genu lepší fyziku

3D Realms chtějí od next-genu lepší fyziku

Aleš Tihlařík

Aleš Tihlařík

30. 11. 2018 12:35 2
Reklama

Dnešní konzolová generace se pomalu chýlí ke svému konci, a tak na takřka týdenní bázi slyšíme různé zvěsti o tom, jak důležitý bude výkon z cloudu, nebo jak se změní gamepady. Co si však od nové generace slibují samotní vývojáři?

Na stejnou otázku odpovídal Scott Miller, zakladatel 3D Realms (resp. ještě Apogee). „Fyziku. Myslím, že ta je pro hry další laťkou. S grafikou už jsme se dostali na jistou hranici, ale mít akurátní fyziku, která funguje i v reálném světě, by realističnosti herního zážitku velmi pomohlo – a také by otevřelo spoustu nových herních možností.“

Miller by rád posunul také hranice multiplayeru. „Představte si 10 nebo 100 tisíc hráčů, žijících v jednom herním světě. Mohlo by to vést k herním událostem, které jsme doposud nemohli zažít.“ Řeč byla konkrétně o velkých koncertech, kterých bychom se v takovém světě mohli účastnit.

3D Realms však momentálně nepříliš velký pokrok v rámci fyziky ani multiplayeru trápit nemusí, slaví totiž velké úspěchy s retro hrou Ion Maiden. Ta je postavená na vylepšeném Build Enginu, kdysi pohánějícím Duke Nukem 3D, Shadow Warriora nebo Blood. Dle veskrze kladných reakcí hráčů to pak vypadá, že vlastně ani tolik nezáleží na extrémním multiplayeru či realistické grafice, a prim bude vždycky hrát právě zábava.  

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama