Brzy začne kompletní přestavba Anthemu
Jedna z nejkritizovanějších her loňského roku, multiplayerová third-person akce Anthem, se konečně dočká slibovaného komplexního přepracování. To BioWare naznačovalo už v listopadu, bližší informace jsme se ale dozvěděli až nyní formou oficiálního blogového příspěvku. A před zkušeným týmem rozhodně nestojí jednoduchý úkol.
CEO společnosti Casey Hudson v prvé řadě děkuje hráčům za uplynulý rok (Anthem vyšel 22. února loňského roku) a shrnuje zážitky, které s projektem strávili jeho autoři. Především ale bere v potaz, že i přes četné aktualizace a postupné technické ladění původně poměrně nestabilního titulu hráči touží po vylepšení herního zážitku jako takového. V příštích měsících budou tedy v BioWare pracovat na všech základních prvcích hratelnosti.
Konkrétně Hudson mluví o systému lootu, výzev, odměn a cílů, včetně přepracování klíčových elementů samotné akce. Novinka se zřejmě vymaní z kolonek “aktualizací” a “expanzí”, pravděpodobně tedy můžeme čekat od základů přepracovaný titul, který se stejně pravděpodobně bude mírně distancovat od původní hry.
Ani na tu ale v BioWare nezanevřou. Dle dostupné zprávy pouze studio opouští systém kompletních sezón a místo nich hodlá Anthem zásobit řadou časově omezených eventů a výzev.
Anthem po svém vydání sklidil kritiku u hráčů i novinářů, postupně navíc vytanuly na povrch jisté nepříjemné okolnosti samotného vývoje. V současnosti se hra potýká s pomalým a zpožděným vydáváním slibovaných rozšíření a aktualizací, někteří hráči navíc v posledních dnech upozornili na to, že hru stále, i v půlce února, zdobí vánoční motivy.