Čeští Perun Creative upozorňují na konzolové verze Hobo: Tough Life a ukazují, jak rostou
i Zdroj: Perun Creative
České hry Hobo: Tough Life Novinka Čeští Perun Creative upozorňují na konzolové verze Hobo: Tough Life a ukazují, jak rostou

Čeští Perun Creative upozorňují na konzolové verze Hobo: Tough Life a ukazují, jak rostou

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

8. 8. 2022 11:31

České studio Perun Creative slavilo se svou prvotinou Hobo: Tough Life úspěch na začátku loňského roku. Nyní se připomnělo s dalším vývojem hry jako takové, nových projektů i zázemí studia. Z malého nezávislého týmu se pomalu stává pořádné studio s vlastními kancelářemi i studiem pro motion capture.

Reklama

  • České studio Perun Creative dokončuje konzolové verze Hobo: Tough Life
  • 18. srpna vyjde hra na Switch, brzy i na další konzole
  • Zároveň rozšířilo zázemí a pracuje na dalších projektech

Verze pro konzole byla v plánu už v době vydání hry, dle roadmapy zveřejněné v květnu loňského roku mělo k vydání dojít během několika měsíců, ideálně v listopadu, kdy zároveň tým chtěl začít plně pracovat na další hře. Plány se ale tradičně změnily, na konzole tak hra míří až v současnosti. Autoři avizují, že verze pro Switch a optimalizace pro Steam Deck dorazí 18. srpna, přičemž je ode dneška možné hru na Switchi předobjednat. Na verzích pro ostatní platformy se pracuje, respektive jsou už ve fázi certifikace a dorazí snad velmi brzy.

Studio hru během uplynulého roku dále ladilo. “Ve hře jsme opravili stovky bugů a chyb, hra má plně funkční cross-platform multiplayer a proběhla masivní optimalizace,” láká konkrétně David "Ireas" Kubíček, jeden z autorů. Titul prošel kompletní lokalizací do japonštiny, španělštiny a francouzštiny, v dalších lokalizacích jako čínština, ruština, němčina a polština došlo k opravám a úpravám.

Nové zázemí pro motion capture
i Zdroj: Perun Creative
Nové zázemí pro motion capture

Kromě toho se ale studio dívá do budoucnosti. Díky úspěchu Hobo si mohlo dovolit posílit své zázemí, vyrůst a přestěhovat se do pořádných prostor. Tvůrci tak mají k dispozici kanceláře, vlastní studio pro motion capture nebo domácí cloudovou síť. Dle svých slov už Perun Creative není nezávislý tým díky restrukturalizaci společnosti. Také se konečně pouští do dalších projektů. Konkrétně by měly být dva. Na jednom pracuje s jiným, menším týmem, a další by měl dosahovat produkčních hodnot AA hry. Podrobnějších informací se máme dočkat na začátku příštího roku, zatím máme k dispozici alespoň pár concept artů, odkazujících na atmosferickou hru s hlubokými lesy a nemrtvými.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama