dawn-of-war-ii-vice-rpg-drsne-bitvy
Novinka Dawn of War II – více RPG, drsné bitvy

Dawn of War II – více RPG, drsné bitvy

Tomáš Krajča

Tomáš Krajča

15. 7. 2008 13:43 4
Reklama

Pokračování vynikající RTS ze světa Warhammeru 40 000 přinese některé výrazné změny v hratelnosti. Dawn of War II se přiblíží Company of Heroes hlubším zapracováním RPG prvků. V kampani se hráči ujmou menšího počtu jednotek, každá se svým jménem a příběhem. Cílem je, aby si hráči vybudovali vztah k několika málo vojákům, a bavili se jejich specializací vybavením či zlepšováním statistik se zkušenostními body. Každý voják bude moci využít různých zbraní, brnění a dalších příslušenství. Příklad: seržant Avitus je specialista na těžké zbraně. Hráč ho tak může vybavit třeba těžkým paprskometem, raketometem nebo plasmovým dělem. Přímo smrtící je kombinace paprskometu a granátů: nejdříve Avitus nepřítele znehybní a pak ho dobře mířeným granátem dorazí.

Hlavní kampaň bude částečně dynamická, hráč bude mít volbu, na kterou planetu se chce vydat, a pro úspěšné dohrání nebude muset navštívit úplně všechny světy (kdo by ale nechtěl, že?). Hodně zajímavá by měla být možnost kooperativního hraní. Z nových jednotek byly na E3 zatím představeny Scout Marines a Assault Marines. Průzkumníci mohou infiltrovat nepřátelské území a provádět řadu zábavných akcí: pokládat nálože, odstřelovat nic netušící nepřátele, sabotovat jejich vozidla nebo házet omračovací granáty. Útoční mariňáci jsou podstatně přímočařejší: mají jetpacky, takže se mohou rychle pohybovat, a to i ve vertikální rovině, silné brnění a stylové řetězové meče, kterými porcují nepřátele. Situace na bojišti bude dynamická také díky zničitelnému terénu, za různé skály, vraky vozidel či ruiny se budou vojáci moci krýt.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama