EA o důvodech odsunutí Mass Effect 3
Včera jsme měli špatnou zprávu pro všechny z vás, kdo s napětím očekáváte závěr série Mass Effect. Třetí díl vyjde naproti předpokladům až v příštím roce, důvody jsou ale zatím stále dosti nejasné. Jistě, vývojáři se ohání klasickými frázemi o tom, že potřebují více času na úpravy a vybalancování hry, co si ale pod tím představit?
Alespoň částečně to naznačil šéf EA, John Ricitello. V rámci Q&A, které se odehrálo včera u příležitosti oznámení posunutí data vydání Ricitello uvedl, že největší snahou vývojářů z BioWare je zpřístupnit hru co nejširšímu publiku: „Jedna z věcí, kterou Ray Muzyka a tým v Edmontonu dělají, je postupné přizpůsobování herních mechanismů a dalších prvků.“ Na vlastní oči je prý uvidíme už na E3 a Ricitello si od nich slibuje, že pomocí nich osloví Mass Effect 3 větší procento trhu, než v případě prvních dvou dílů.