minulost-a-soucasnosti-rts-theatre-of-war
Novinka Minulost a současnosti RTS Theatre of War

Minulost a současnosti RTS Theatre of War

sleepless.

sleepless.

14. 5. 2006 11:19
Reklama

Historie titulu, který se nyní pyšní názvem Theatre of War, je docela dlouhá a plná událostí, které by jiný projekt už dávno poslaly k ledu. Hra byla společností 1C původně představena jako World War II RTS už v roce 2002. To platilo až dok počátku roku 2003, kdy se ji společnost Codemasters rozhodla vydat v Evropě i USA a dala jí název Battlefield Command. V té době se měla hra na trhu objevit v druhé polovině roku 2003. Jenže namísto vydání hry přišlo na podzim roku 2003 pouze její přejmenování na Wartime Command: Battle For Europe 1939-1945 a společně s tím i slib, že hra vyjde nejpozději v polovině roku 2004. Jenže pak přišly finanční problémy Codemasters spojené se spekulacemi o tom, že má o Codies zájem společnost Ubisoft. Spekulace se sice nakonec ukázaly jako liché, ale finanční problémy Codies a jejich řešení si vyžádalo odsunutí vydání Wartime Command o celý rok až na léto 2005.

Měsíce plynuly, rok se přehoupl a bylo tu léto 2005. Namísto vydání hry však přišla od Codemasters informace o tom, že už jí došla trpělivost, ruší se společností 1C dohodu a Wartime Command nevydá. Leckdo by očekával, že to hru zabije, ale nestalo se. Společnost 1C hře vrátila původní pracovní název World War II RTS z roku 2002 a vývoj hry pokračoval s tím, že bylo její vydání stanoveno na konec roku 2006. Uvidíme jestli k tomu nakonec dojde. Každopádně teď hra dostala další nový název Theatre of War a zatím nemá vydavatele pro Evropu ani US. Byla však pod novým názvem presentována na E3 2006 a dá se říci, že i více než 2 roky poté co měla vyjít, vypadá pořád stejně lákavě. Pokud se tedy na trhu objeví a přinese vše co je slíbeno, tak určitě nezapadne.

Nejvíc si ji přitom vychutnají příznivci maximálně realistických her, protože v Theatre of War nenajdou jediný smyšlený údaj, či prvek. Ostatně právě sbírání historických materiálů a úprava hry tak, aby jim přesně odpovídala, prý stojí za tím, že se vývoj hry tak neúměrně protahuje. Theatre of War nabídne díky úsilí tří historiků maximální míru realismu, což se vztahuje i na takové drobnosti jako je například váha jednotlivých nábojů. Slíbena je i chytrá AI, která se bude starat o to, aby se hráč mohl věnovat spíše strategickým rozhodnutím a nemusel každému vojákovi manuálně určovat co má zrovna dělat. I to však bude možné, takže pokud budou mít někteří hračičkové pocit, že se tamten voják fláká, tak mu mohou manuálně přikázat, aby si nabil zbraň a vyrazil do boje. To je samozřejmě jenom příklad toho, co všechno prý bude v Theatre of War možné. Jinak bude k dispozici celkem 5 kampaní se 40 historicky naprosto přesnými misemi za 4 národy (Sověti, Němci, Francouzi, Poláci), přes 30 podle dobových údajů stvořených map, lehké RPG prvky (vojáci budou získávat zkušenosti a nové schopnosti), přes 30 střelných zbraní, více než  150 bojových strojů a okolo 200 druhů uniforem. To snad musí stačit i těm nejnáročnějším fanouškům historických strategií. Aktuální pohled na to, jak hra v současnosti vypadá, nabízí série screenshotů v naší galerii.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama