Na samostatný DayZ si ještě počkáme
Že tvůrci zombie survival modu DayZ pro ArmA II pracují na převedení hry do samostatné podoby, víme už nějakou dobu, ale měsíce ubíhají a od objevení DayZ Early Access v databázi Steamu se o chystané Alpha verzi samostatné hry moc nemluví. Dean Hall, vývojář modu, nyní na Redditu uklidnil fanoušky informacemi o tom, že se na hře stále pracuje a proč bylo okolo ní poslední dobou ticho.
Hra probíhá zatěžkávacími testy, kdy je třeba doladit dedikované servery, které musejí hru utáhnout alespoň na 15 FPS při 50 hráčích, 2 000 zombiích a 25 000 předmětech ve hře najednou.
"Naše poslední testy poukázaly na mouchy v kódu, které je třeba vychytat. [...] ArmA nebyla postavena na zvládání velkého počtu věcí najednou, a tak je třeba v této oblasti provést optimalizaci." svěřil se Hall.
Proč se zatím nehovoří o datu vydání Hall zdůvodnil tím, že je na hře ještě spousta práce a i kdyby dal nějaké datum, tak by jeho případné posunutí mohlo hráče jen zklamat.
Ale aby neměl pouze špatné zprávy, tak oznámil, že momentálně hra funguje pro 10-20 hráčů najednou, nové druhy zombií také fungují a klient až na občasný frame drop pracuje spolehlivě.
Více informací se můžete dočít ve vláknu na Redditu.