nova-podoba-a-termin-vydani-fps-timeshift
Novinka Nová podoba a termín vydání FPS TimeShift

Nová podoba a termín vydání FPS TimeShift

sleepless.

sleepless.

11. 4. 2007 09:02
Reklama

Málokterá hra projde přímo před očima hráčů takovou radikální proměnou, jako FPS TimeShift od týmu Saber Interactive. Původně PC/Xbox FPS s puzzle elementy, která byla postavena na hrátkách s časem, měla nejdříve vyjít už koncem roku 2005. V létě 2005 však přišla spol. Atari s tím, že hra kromě Xboxu a PC vyjde i na Xboxu 360, což byl start kolotoče, který se točí až do dnešních dnů. V roce 2005 hra samozřejmě nevyšla, v lednu minulého roku vydané demo PC verze TimeShift bylo strašné, v dubnu 2006 koupila hru spol. Vivendi Games, následně došlo ke zrušení Xbox verze hry, no a pak tvůrci původní design TimeShift odhodili a začali tvořit hru víceméně nanovo.

Právě druhou verzi TimeShift jsme měli možnost vidět a hrát minulý rok na konci léta během Games Convention v Lipsku a nutno říci, že se nám hra opravu líbila. Vypadala dobře a hrátky s časem, zakomponované natvrdo do designu úrovní, byly vskutku zajímavé. Poroto nás překvapilo, že se spol. Vivendi Games rozhodla vydání hry posunout až na začátek tohoto roku, tedy 2007. Jenže začátek roku už je v nedohlednu, blížíme se k polovině a TimeShift nikde. Takže co se vlastně s hrou stalo?

Odpověď přinesla právě konaná novinářská akce Vivendi Games, kde byly PC a Xbox 360 verze hry prezentovány. Z informací nasbíraných v článcích na zahraničních herních webech vyplývá, že se podoba TimeShift změnila v uplynulých měsících podruhé a tvůrci z týmu Saber Interactive tak v současnosti dělají už na třetí verzi hry.

To co jsme viděli loni v srpnu na Games Convention už nyní neplatí. Hra vypadá úplně jinak, hlavní hrdina je jiný, což platí i o zápletce, designu úrovní a hrátkách s časem. Víceméně všechny jednoduché hádanky, postavené na správné manipulaci s časem, byly ze hry odstraněny, prý aby to nemátlo hráče. TimeShift je tak nyní víceméně přímočará FPS, která klade důraz hlavně na samotný boj a mnohem méně na manipulaci s časem.

Ta sice ve hře zůstala, ale hráč už si nyní nebude moci určovat, jestli chce čas stopnout nebo převinou dozadu, či dopředu. Hra to za něj udělá automaticky sama. Hlavní hrdina je navlečen do speciálního bojového obleku a už nejde o plukovníka Swifta. Design úrovní je v nové verzi TimeShift je úplně jiný, grafika je údajně konečně skutečně next-gen (vůbec netušíme, co si pod tím představit!) a hra jako taková připomíná svým vzhledem docela hodně F.E.A.R. To je však dáno tím, že novým art direktorem je člověk, který tuto funkci vykonával právě v případě FPS F.E.A.R.

Z toho co jsme se nyní dozvěděli je evidentní, že TimeShift přišel o všechny své zajímavé prvky. Tím rozhodně nechceme říci, že to z TimeShift dělá automaticky špatný, či nezajímavý titul. To ani nemůžeme vědět, poněvadž jsme novou verzi na vlastní oči ani neviděli natožpak hráli. Jen nám prostě přijde, že přímočarých stříleček je/bude ještě letos na trhu dost a jedna trošku odlišná, která není postavena primárně na střílení do všeho co se jen hne, by se určitě neztratila. Bohužel, masový trh si žádá své a v tomto případě si žádá akční hru, kde co nejvíce střílí a co nejméně myslí. tak si to alespoň myslí odpovědní lidé z Vivendi Games.

Za zmínku navíc stojí, že právě během prezentace hry na aktuální novinářské akci se na obrazovce mihlo i logo PS3. Zástupce Vivendi Games prý tento incidentík nechtěl nijak komentovat. No a to znamená, že se na konci tohoto roku (nový termín vydání!) objeví TimeShift vedle PC a Xboxu 360 možná i na PS3.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama