Proč byl odložen nový Tomb Raider?
Chystaný restart značky Tomb Raider byl nedávno o půl roku odložen, což mnoho hráčů znepokojilo. Fanoušci Lary Croft tak začali spekulovat, zda studio Crystal Dynamics nemá s vývojem dalšího dobrodružství vnadné archeoložky vážné problémy. Darrell Gallagher, šéf amerického vývojářského týmu, ale všechny ujistil, že jde jen o přirozenou evoluci původního plánu.
„Rozhodně nemáme žádné zásadní problémy. Vývoj her je velmi komplexní záležitost, mnohokrát něco děláte úplně poprvé. Nemůžete tak stále opakovat ty samé postupy. V našem případě jde spíše o vylepšení toho, co už máme, než o přidání nových vlastností. Je to přirozená evoluce našich původních záměrů. Něco jsme slíbili a nechceme dělat nějaké kompromisy kvůli tomu, abychom hru stihli vydat o pár měsíců dříve,“ řekl Gallagher v podcastu Crystal Habit.
Vývojáři se ani nebojí přílišné konkurence, která na podzim na videoherním trhu bude panovat. „Loni jsme si na E3 ověřili, že můžeme stát bok po boku těch největších titulů. Skvělé hry navíc vycházejí pořád, takže si nevyberete. Nespekulujeme s datem vydání, pouze chceme vytvořit co nejlepší hru,“ ujistil Gallagher.