Rozšíření Cuphead: The Delicious Last Course se prodává rychleji než základní hra
Koncem minulého měsíce dorazilo první a zároveň poslední DLC pro náročnou plošinovku Cuphead. A už nyní se dá říct, že jde o pořádný hit. Autoři děkují fanouškům za důvěru a podporu během vývoje.
- Studio MDHR slaví další velký úspěch
- Rozšíření Cuphead: The Delicious Last Course už dosáhlo na milion prodaných kopií
Studio MDHR nyní slízlo odměnu za těžkou dřinu, nyní už je jasné, že se tvrdá práce opravdu vyplatila. Za necelé dva týdny se dostali k milionu prodaných kopií, což je v případě The Delicious Last Course obrovský úspěch.
Výkonná producentka Maja Moldenhauer zdůraznila, že se DLC k prvnímu milionu propracovalo rychleji než základní hra, což jasně vypovídá o popularitě této unikátní skákačky. Ani to však zřejmě nijak nezvrátí rozhodnutí opustit Cupheada, Mugmana a jejich novou kamarádku Ms. Chalice. Právě Moldenhauer se před vydáním nechala slyšet, že jsou pro ně čísla až na druhém místě, do budoucna se chtějí věnovat dalším projektům.
Cuphead: The Delicious Last Course vyjde na 199 korun (cena z Xbox Store), připraven je samozřejmě také výhodný balíček, v němž najdete i základní hru - za něj dáte 669 korun. Rozšíření je k dispozici také na PC a konzolích PlayStation 4 a Nintendo Switch.