The Old Republic nabídne 200 hodin hraní
A je to jenom zlomek toho, co na hráče čeká. Masivní multiplayerovka ze světa Star Wars je jednou z nejočekávanějších her současnosti, za což nemohou jen úžasné trailery, které BioWare vypustilo mezi hráče jako mlsnou kočku, ale samozřejmě také živoucí svět postavený na pevných základech tohoto vesmírného universa. S velkými ambicemi ovšem přichází i astronomické výdaje, kterých částečně lituje i Frank Gibeau, ředitel EA Games. Ten sice tvrdí, že financím nevěnuje tolik pozornosti, ale 300 milionů dolarů je zkrátka 300 milionů dolarů.
Frank v jednom z aktuálních rozhovorů potvrdil, že hraní za jednu z šesti základních tříd postav může zabrat až 200 hodin, do čehož nepočítá vaši pozornost směřovanou směrem k povolání a raidování. Hráč by se tak měl být dlouhou dobu zaměstnán "pouhým" plněním questů a obíháním postav. Což se ovšem u MMO her bere téměř jako samozřejmost. "Koukáte se na hru, která nabízí 200 hodin herní doby pro každou z šesti tříd, a to nepočítám povolání, raidy a komunitu. Je to obří titul. Gigantická hra. A to dnes něco stojí. Jakmile se ovšem takovou pořídíte s vydáním, vydrží vám na dlouhou dobu," snažil se Frank vysvětlit. A možná se snaží spíše uklidnit sám sebe. Uklidníme jej až my hráči s vydáním, které je stále plánováno na konec tohoto roku.