Zástupce Google Stadia si stojí za tím, že se službě stále daří
Užívání nově zavedeného spojení Google Stadia jako synonyma promrhaného potenciálu a pálení peněz se stalo relativně běžné. Koneckonců, opakované uzavírání studií, nevhodná monetizace a kupení slibů bez náznaku na jejich naplnění na důvěryhodnosti příliš nepřidá. Hlavní tvář marketingu, Nate Ahearn, si však vzdor kritice stojí za tím, že Stadia žije a prosperuje.
- Vedoucí marketingového oddělení Google Stadia prohlašuje, že se Stadii daří
- Podle svých slov rozvíjí firma spolupráci na nezávislé i tříáčkové scéně
V rozhovoru pro GameIndustry.biz se Ahearn vyslovil, že Google plánuje pro letošní rok dodat více než 100 her pro svou streamovací službu. Spolu s tím se rovněž odkázal na dříve řečenou skutečnost, že firma postupně rozvíjí mezifiremní spolupráci s dalšími partnery, jako je Capcom, EA, Square Enix nebo Ubisoft.
Dalším opětným bodem Stadie má být loni ustálená iniciativa Stadia Makers – program cílící na pomoc nezávislým týmům při vydávání a vyvíjení her v enginu Unity. Podle Ahearna má zájem o program postupně růst, přičemž dodává, že nedávná změna ve směru bližší spolupráce s dílčími vývojáři tento zájem pouze podpořila.
Doposud se prostřednictvím Stadia Makers podařilo vydat celkem pět titulů z nezávislé produkce. Dalších dvacet je pak aktuálně ve vývoji.